Totaal aantal pageviews

21 augustus 2006

Weer 'thuis'

Vanochtend om 02:00 uur: vreemde geluiden in de 'luchtsluis'. Wat is daar aan de hand? Eén van de verpleegsters blijkt slingers opgehangen te hebben in de toegangssluis tot mijn kamer. Om 07:00 uur wordt ik gewekt en worden ook op mijn slaapkamer slingers opgehangen. Tevens word een affiche opgeplakt 'Na 5 maanden terug naar huis. Succes, we zullen je missen!'
Twee plaatjes van Nijntje voor en na de transplantatie worden er in verwerkt. Voor de transplantatie; Nijntje in bed met knuffelbeest. Na de transplantatie; Nijntje spelend met een bal.

Het doet me goed dat er zoveel aandacht aan mijn ontslag wordt besteed. In de loop van de ochtend komen diëtiste, fysiotherapeuten, maatschappelijk werkster, artsen en een groot aantal verpleegkundigen langs voor een laatste praatje en om afscheid te nemen.

Daarna ga ik richting mijn nieuwe woonadres. De vlag blijkt uitgehangen te zijn en er staat een bordje 'Welkom thuis Paul'. Voorlopig trek ik in bij mijn ouders, bij deze dan ook mijn adreswijziging. Mijn nieuwe adres is vanaf heden:

Klingelbeek 109
7339 LC Ugchelen
Tel: 06-22546642
paul@longtransplantatie.nl

In de loop van de dag worden er de nodige kaarten en bloemen bezorgd. Dit zowel van de directe buurtbewoners als anderen die op de hoogte zijn van mijn thuiskomst. Mensen bedankt!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

WELKOM THUIS!

Anoniem zei

Welkom thuis!
Vanuit het internetcafe op ons vakantieadres hebben we je blog gevolgd. Vandaag zijn we thuisgekomen en we zijn heel blij dat je nu tot onze buurtgenoten behoort. Gefeliciteerd met deze geweldige stap in je "nieuwe leven". Binnenkort een gezamenlijk wandelingetje maken Paul?
Tot ziens en veel liefs,
Harry & Louise

Anoniem zei

Beste Paul, Wij vinden dit geweldig, gefeliciteerd.



Groet,

Albert, Willy Bunte

Anoniem zei

Hallo Paul,
Wilde je eerst een sms-je sturen met het berichtje welkom thuis, maar vrees dat je je een hoedje schrikt dan :) in elk geval WELKOM THUIS en heel veel succes met je revalidatie van daar uit.

Groetjes,
Renate

Anoniem zei

Beste Paul,

Vanuit Gran Canaria een warm Welkom thuis gewenst.

Anneke, Bob en Bas

Anoniem zei

Hallo Paul,

Gefeliciteerd! Blij voor je dat je weer thuis bent.

Heel veel plezier de komende tijd en ook sterkte met de training. Het blijft op topsport lijken.

Groeten uit Zweden

Fred

Tamara M. zei

Ah dat blaadje was dus voor jou! Ik vroeg het me al af toen ik het zag liggen maandag. Fijn dat je weer thuis bent!

groetjes Tamara (overbuuf uit kamer 18, die nu ook weer thuis is:))