Totaal aantal pageviews

12 november 2006

Na enkele dagen alweer ontslagen

Na afgelopen dinsdag opgenomen te zijn in het UMC mocht ik afgelopen vrijdag al weer naar huis.

CT-Scan

Eigenlijk had ik donderdagmiddag al mogen vertrekken, maar aangezien er vrijdagochtend vroeg nog een CT-scan gepland stond leek het (gezien de ochtend files) gewoon handiger om nog maar gewoon een nachtje in het UMC te blijven.

Het was overigens niet de eerste keer dat ik een CT-scan kreeg. Het is technisch gezien natuurlijk een interessant onderzoek. Terwijl je in een 'buis' of beter gezegd 'ring' geschoven wordt draait om je heen een röntgen-apparaat. Uiteindelijk kan hiermee nauwkeurige beeldvorming verkregen worden. Alleen het inspuiten van de contrastvloeistof vlak voor het schuiven door de ring was wat gevoelig. Mogelijk lag de injectienaald net tegen een klepje in de ader aan.

Vermoedelijk hoor ik a.s. maandag wat er uit het onderzoek gekomen is.

Weer structureel aan het werk

Hoewel ik de laatste tijd af en toe wel weer wat zakelijke werkzaamheden uitvoerde zat er nog weinig structuur in. Vorige week is echter afgesproken dat ik vanaf nu twee uurtjes per dag op het ICT Business Point zal gaan 'werken'. Er liggen een aantal 'achterstallige' klussen die toch wel met enige voortvarendheid opgepakt moeten gaan worden. Voor mij een mooie mogelijkheid weer een beetje in een werkritme te komen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Paul,

Leuk om te lezen dat je weer aan de slag kan gaan! Doe rustig aan hoor, het lijkt misschien weinig maar dat valt vaak wel een beetje tegen.
Hoop dat je snel de uitslag van de CT scan hoort maar vooral dat je daar positieve info van krijgt.

Tot horen en de groeten.

Free